Použití aplikace Adobe CS4 s aplikací Mojave

2018年11月19日

adobe Chechia CS4 illustrator mac mojave OSX photoshop web/computer

Pokud nenaleznete žádnou fatální chybu, OS změnil OSX z High Sierra na Mojave, aby byl lepší.
Aktualizace trvá asi 15 minut, což je poměrně rychle.
Existuje mnoho bodů, které se v mnoha ohledech zlepšily, ale vzhledem k tomu, že zavedení sousedství provádějí různé blogy, vynechám to. Špatným bodem je, že ikona nedávno použité aplikace je stále zobrazena v Docku.
Takže,
Nejdříve se to doporučuje.
Z nabídky System Preferences → Dock zrušte zaškrtnutí políčka "Show naposledy použité aplikace v Docku".
Abych byl upřímný, jsem zcela zadlužený.

Otázkou je, zda lze použít Adobe CS4, ale Mojave má být operačním systémem, který pokrývá posledních 32 bitů, a určitě nebude použitelný z příštího operačního systému, ale alespoň chci použít CS4 doposud.
Vysoká Sierra začala vytvořením složky, která rozpoznává Javu 6, ale ze závěru to lze udělat s Mojave.

Metoda je přesně stejná jako metoda High Seirra.

Použití aplikace Photoshop CS6 / Illustrator CS6 s makrem Sierra (10.12)(TeX Alchemist Online)

Je to obtěžování, ale mám pocit, že si koupím tolik drahý software, jak nemohu obtěžovat postoj, že "nemohu ho použít."

Veškerý ilustrátor, photoshop, most a indesign lze bez problémů použít.

Pokud ji nemůžete použít při příštím upgradu, nemáte jinou možnost než vyhodit CS4.
Nicméně nemám v úmyslu používat CC vůbec, a já prostě nepracuji na designu zpočátku, takže používám software pro zpracování obrazu zdarma, pokud zpracovávám stlačení lodi.

Když přemýšlím o maskování, vrstvení, japonském vstupu a nejrůznějších věcech, myslím, že to byla volba Gimp ... ale snažila jsem se použít seznam slov, která jsem se snažila použít ve FreeBSD ve starých časech. ) Protože mám silné vzpomínky, stále se cítím slabý.

Nový operační systém Mojave sám je velmi doporučován.
Doufám, že Onyx bude schopen reagovat dříve než verze Beta.