Използване на Adobe CS4 с Мохаве

2018年11月19日

adobe CS4 illustrator mac mojave OSX photoshop web/computer български език

Ако не бъде намерен фатален бъг, операционната система е променила OSX от High Sierra към Mojave, за да бъде по-добра.
Надстройката отнема около 15 минути, което е доста бързо.
Има много точки, които са се подобрили по много начини, но тъй като въвеждането на квартала се извършва от различни блогове, ще го пропусна. Лошото е, че иконата на наскоро използваното приложение все още се показва в Dock.
Така че,
На първо място, препоръчително е да го направите.
От System Preferences (Системни предпочитания) → Dock (Деактивиране) махнете отметката от "Покажи наскоро използвани приложения в Dock".
Честно казано, аз съм напълно задължен.

Въпросът е дали Adobe CS4 може да се използва, но Мохаве трябва да бъде операционната система, която покрива последните 32 бита и със сигурност няма да може да се използва от следващата операционна система, но поне искам да използвам CS4 досега.
High Sierra започна със създаване на папка, която разпознава Java 6, но от заключението може да се направи с Mojave.

Методът е точно същият като High Seirra.

Използване на Photoshop CS6 / Illustrator CS6 с macOS Sierra (10.12)(TeX Alchemist Online)

Това е притеснение, но имам чувството, че ще купя толкова скъп софтуер, колкото не мога да бъда притеснен от отношението, че "не мога да го използвам.

Всички илюстратори, photoshop, bridge и indesign могат да бъдат използвани без никакви проблеми.

Ако не можете да го използвате с следващия ъпгрейд, нямате друг избор, освен да изхвърлите CS4.
Въпреки това, аз не възнамеряват да използват CC на всички, и аз просто не работят върху дизайна на първо място, така че аз просто използвам свободен софтуер за обработка на изображения, докато аз процес на свиване на кораба.

Когато мисля за маскиране, наслояване, японски вход и всякакви други неща, мисля, че това беше избор Gimp ... но аз използвах, за да използвам списъка с думи, с които се борех да използвам gimp на FreeBSD в старите дни ) Тъй като имам силни спомени, все още се чувствам слаб.

Както и да е, новата ОС Мохаве е силно препоръчителна.
Надявам се, че Onyx ще може да реагира по-рано от бета версията.